Miejsce pracy: Ostrów (pow. otwocki)
Region: mazowieckie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów
- Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
- Przygotowanie deklaracji podatkowych
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów
- Księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji kadrowej, w tym sporządzanie umów o pracę
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa w zakresie kadr i płac
- Wypełnianie świadectw pracy
- Koordynacja spraw związanych z urlopami pracowników
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy
- Naliczanie wynagrodzeń pracowników
- Koordynacja zatrudnienia cudzoziemców, współpraca z agencją pracy tymczasowej
- Doświadczenie na samodzielnym stanowisku o powyższym lub podobnym zakresie
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, znajomość zasad naliczania wynagrodzeń
- Znajomość MS Office, programu Płatnik, programów kadrowo – płacowych
- Znajomość przepisów dot. rozliczania czasu pracy Pracowników
- Znajomość przepisów dot. legalizacji zatrudnienia cudzoziemców – mile widziana
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych – w szczególności spółki jawnej
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- Komunikatywność, dokładność, skrupulatność
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Bezpłatne zajęcia języka angielskiego
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych i pozapłacowych: pakiet medyczny finansowany przez Pracodawcę, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy współfinansowany przez Pracodawcę, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych (kino, teatry, koncerty), dofinansowanie do kolonii i obozów dla dzieci, paczki świąteczne
- Program poleceń pracowniczych – dodatkowa gotówka za skuteczne polecenie pracownika
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres HR@elafolie.pl w tytule wiadomości wpisując „Samodzielny specjalista ds. kadr i płac oraz księgowości„.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ela Wyrób Folii i Opakowań Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych(tj. Dz.U. z 2014r. poz.1182,1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Ela Wyrób Folii i Opakowań Sp. z o.o., z siedzibą w Ostrowie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.